10 augusti 2009

Lovisa har ont i huvudet, och det är inte pga sömnbrist som det annars brukar vara när det gäller mig. Kom hem vid halv 4 inatt och somnade direkt, sov fram halv 1 vilket alltså blir åtta timmars sömn, låter inte som så mycket men definitivt mer än vad de varit den senaste veckan. Igår eftermiddag så körde jag upp min moster med sambo samt ett annat par till Göteborg för de skulle gå på Madonna, köerna dit var inte och hurra över men vi kom fram. Körde hem till Marias kompis Mary som var med på Hultsfred, vi tittade på tv och softade bara. Vid 20-tiden körde jag för och hämta Åsa på andra sidan stan. Vi hade kanonkul och gled bara runt runt runt. Otroligt sugna på McDonalds var vi men samtidigt sjukt flummiga så istället för och följa gps:en till närmsta ställe kom vi ut på "landet" och körde runt som yra höns - grymt roligt! Efter hysteriska skrek så hittade vi iallafall underbara donken. Där satt vi ett bra tag och bara hade det väldigt väldigt trevligt, som alltid.

Vi gled vidare in mot staden och ställde oss vid Saluhallen där ett band spelade "tredrag", de var faktiskt bra men spelade inte speciellt länge. Gick tillbaka till bilen igen och upptäkte alla fina finesser som en ny Audi har att erbjuda, som en "hiss" till sätet så vi kunde ligga ner i alla möjliga positioner och titta ut på stjärnorna genom takluckan. Efter ännu mer glidande med rutorna nere och hög musik så ställde vi oss tillsist vid Svenska Mässan och väntade på min moster och co. Åsa skulle vidare till stationen men jag ville inte att hon skulle gå dit själv så jag slängde in henne i bagageluckan vilket måste ha varit ett himla äventyr. Körde iallafall de dryga 16 milen hem igen till moster igen och lämnade av alla --> tillbaka till Halmstad och drunkna i täcket.

Denna dagen orkar jag faktiskt inte berätta om, har inte hänt så hemskt mycket mer än att ha tittat på en väldigt intressant lägenhet rakt över här. Imorgon åker jag till Mattias, so long!

1 kommentar:

syrran sa...

Låter ju faktiskt som att du hade det riktigt trevligt i Götet!
Tredrag har en kille som körde buss innan spelat i. De e grymma! :)

Vi har ju inte hunnit träffas o PRATA på evigheter.. Men det kommer! Puss