11 juni 2009

Sommarlovet är officiellt här. Vädret visade sig bli lite bättre när jag väl kom fram till skolan. Det delades ut lite priser m.m och The Pitts fick komma fram och hämta ett fotografi samt sätta upp våran lagskylt på den stora "plankan", de kändes stort! Efter det var det tal och sång i Bergmanssalen och fyfan vad jag och Alicia sjöng, vi blev totalt utstirrade men vem bryr sig. Drog iallafall inåt stan och skulle byta en klänning jag köpte i förrgår. Hittade en ny samt ett sött linne som kan bli fin i sommar, den ramar in min tatuering jävligt fint med. När jag bytt det så sprang en tjej in i mig och spillde dryck över mig så blev helt blöt, sprang in på Åhlens och bytte till min nyinköpta klänning, den var luftig så var skönt. Mötte tre av mina fyra pittar (caroline, sanna och alicia), vi gick till Asian Palace och åt, mumma! Därefter gick jag och Pitt i stan ytterligare en stund och jag hittade en svart partyväska och ett par jeansleggings som jag får se om jag ska behålla.

Om exakt ett år så tar jag STUDENTEN! Glad över att det inte är imorgon, det ska ju faktiskt regna. Ingenting hade varit som det skulle om det hade blivit detta året, mina val är helt rätt nu! Har precis kontaktat en tjej som är grymt duktigt på allt som har med foto och göra, hon är fullbokad nästan jämt och har önskat att man ska höra av sig i tid och därför gjorde jag det, frågat henne om hon kan ta foton under min student. Troligen inte under utspringet men porträtt-foton blir det iallafall. KUL!

Inga kommentarer: