11 juni 2009

Ambulans-ljudet rubbade min skönhetssömn totalt, jag fick iförsig drygt sju timmars sömn iallafall men känner ändå att 15 min extra hade gjort susen, fryser alltid som satan när jag sovit för lite. Iförsig kan de vara rätt kallt i allmänhet också men med tanke på att ungarna bara har på sig en tröja och hoppar i en vattenpöl utanför visar att det kanske är skaplig värme iallafall. Trots detta tror jag att jag skippar klänning och bara ben idag, skolavslutningen varar ju ändå bara i en timme lite drygt och det känns onödigt att frysa för men ska försöka piffa upp ett par leggins och en jeanskjol med en färgglad tröja och ett sött skärp i midjan, det kan fungera. Ikväll behöver jag definitivt mer kläder på mig, ska bli grill/klassfest nere på stranden med kubb, brännboll m.m. Var inplanerat igår egentligen men vädergudarna hade ju bestämt sig för att ge oss världens regnskurar så då får man ändra på sig lite. Nu ska jag gå och kränga frukost. Ta-ta!

Inga kommentarer: