14 juni 2009

Mina ögon är supertrötta men min kropp är relativt pigg. Borde ta av mig linserna och sätta på brillorna istället men glömde de hemma hos Maria i förrgår och har inte orkat hämta de ännu men tar nog itu med det imorgon. Ska hem till farmor och farfar för att fixa lunch samt gå en promenad med farfar. Antingen innan eller efter så ska jag inom staden och lämna tillbaka/byta ett par jeansleggins och mina låga vita sneakers som jag köpte, de va nåt i skon som gjorde ont på lilltån + att jag precis gjort iordning min mini-skogarderob och där var 24 tillgängliga sommarpar så jag behöver egentligen inte så mycket mer meeen jag ska försöka hitta ett par svarta tygskor iallafall, slängde mina gamla för någon dag sen, de var übersköna så får se om de finns kvar på H&M. Imorgonkväll ska jag och Sofia på U21-EM, England-Finland så det ska bli roligt, bara det blir bra väder. På tisdag ska jag baaara njuuuta heeela daaagen lååång, jag börjar jobba på onsdag och jobbar fem dagar i sträck och därefter är jag ledig fyra dagar och de dagarna kommer kännas som de Bästa iår troligen. På fredag, om knappt fem ynka dagar kommer min älskling hem efter en evighetsresa på 86 dagar. Eftersom att jag jobbar kan vi inte ses förens tidigast på söndag MEN har jag klarat 88 dagar utan att ens ha sett honom så fixar jag nog två extra. Nu ska jag nanna, godnatt.

Inga kommentarer: