14 juni 2009

Är precis hemkommen efter att ha spenderat hela eftermiddagen hemma hos farmor och farfar. Började med att vi åt lite mat sen började jag städa. Putsade alla köksluckorna till och börja med sen dammade jag av alla hyllor förutom de i vardagsrummet, ska jag göra imorgon. Dammsög också samt torkade golven, hann till och med och räfsa i landet där utanför, har lovat och göra det lite titt som tatt när så att inte det börjar växa massa ogräs. Medan farmor och farfar vilade middag så lånade jag farmors rullstol och hade rullstolsrace med mig själv, det var faktiskt rätt sorgligt på nåt vis, fast kul också.. Avslutade iallafall eftermiddagen med en fika i solen. Fick lite pengar av farmor för att jag varit duktig så jag cyklade ut till Skopunkten och hittade mig tre par. Ett par bruna med klack som är supersköna att gå i, ett par rosa tygskor med fjärilar på samt ett par vita sneakers som kommer bli populära i sommar. Skor är nog bland de roligaste som finns, köpte ett par skor innan i veckan med, också ett par vita fast det var bara låga tygskor. Nu är jag iallafall hemma och jag tänkte sätta mig framför tv:n en stund, ska nog fixa med fossingarna idag igen, det är härligt med mjuka fötter. Jag tycker inte om fötter så värst mycket egentligen därför försöker jag fixa iordning mina lite, speciellt lite extra nu när de ska vara instängda minst 8 timmar om dagen under hela sommaren. Ciao

Inga kommentarer: