12 juni 2009

Det är onekligen sommarlovets regnigaste dag hittills, kanske inte så konstigt med tanke på att det började igår iförsig. Dagen har varit bra trots regnet.. Jag hann locka hela Sofias hår och jag hann även med att fixa mig själv. Traskade i ösregn bort mot busshållsplatsen i 10cm höga klackar, det var liite svårt eftersom att det blir halt i dem när det regnar och då glider fossingarna en aning. Avslutningen på min gamla skola, Brunnsåker var iallafall mysig även om det var äckligt varmt inomhus.. Jag och Maria tog bussen hem och började fixa med maten m.m därefter kom mamma, pappa mfl. Blev totalt nio stycken här hemma, lagom när man slutar 9:an.. Vi sysselsatte oss med att äta, höra Ingeborgs babbel och spela wii! Sofia fick lite pengar av folket samt en ipod av pappa som hon önskat sig ett tag nu. Jag fick 800kr för bra betyg m.m, alltid skönt med cash. Fick också något sorts badskum som jag funderar på att eventuellt använda ikväll för just nu känns allting väldigt tråkigt, blir desto roligare imorgon. Kusinen min tar studenten = Paaaaartaja!

Inga kommentarer: