15 juni 2009

Dagen har varit lång. Iförsig exakt lika långa som alla andra dagar på året men denna kändes mer. Im förmiddags stack jag och Sofia hem till farmor och farfar för att laga mat, det blev mumsigt och min sallad blev übergod. Jag passade på att tvätta alla fönstrena, det är faktiskt inte så jobbigt som det låter, faktiskt rätt skönt jämfört med att t.ex diska. Först framåt 15.30 var vi klara och tog oss då hemåt. Jag hoppade in duschen sen drog vi mot Örjans vall där det blev 2-1 till England, lyckligtvis. Vi satt framför ett stoooort gäng finländare så det var skoj att få låtsas vara från England. Två gånger sprang två åskådare ut på planen under match, först en utan tröja och sen en som var HELT NAKEN, vi såg väldigt bra och hans paket var inget att hurra över men fick en bild på rumpan, lägger in bild på det senare. Drog oss hemåt igen iallafall och jag höll på att somna när jag la mig i sängen en snabbis men kände istället att jag var värd nåt annat så jag cyklade till Maxi med lillsyrran och köpte lite nötter samt en tidning. Har tänt några väldoftande ljus här inne och medans jag knaprar på mina nötter har jag satt fötterna i ett varmt fotbad som ger en vibrerande massage och ska samtidigt försöka klicka hem lite kläder på nätet sen ska jag bädda rent sängen och bunkra upp med mitt te och Veckorevyn. Ta-ta!

Inga kommentarer: