16 juni 2009

Mina fötter var helt skrynkliga igår efter mitt fotbad men det var skönt och smörja in de efteråt, imorse var de som lika lena som babyfötter. Men självklart vandaliserar jag fossingarna genom att traska med de i staden någon timme. Träffade Maria så vi gick och åt på Yoss sen lämnade jag tillbaka mina leggins och mina skor. Istället hittade jag en vrålsnygg kavaj! Orkade inte handla mer efter det även om jag hade velat, men det var bra för insåg påväg hem att jag faktiskt beställt hem en tröja, ett par jeans, en regnjacka och två par trosor på nätet så det får räcka med shopping för några dagar. Nu ska jag byta om till mina mysiga pösbyxor och en stor t-shirt för och sedan bunkra mig i soffan och bara slappa resten av dagen, börjar jobba imorgon. (3 dagar kvar)

Inga kommentarer: