17 juni 2009

And i'm up! Både tidigare och senare än vad jag egentligen tänkt mig. Jobbet ringde igår och sa att jag behöver komma först klockan 9, alltså fick jag tillfälle att sova en timme extra men jag vaknar ändå 45 minuter för tidigt och tror att jag har försovit mig. Sätter mig stressat upp i sängen, tittar på klockan och inser att den bara är strax innan 7 så jag sjunker ner igen och börjar tänka på massa annat mys.. Som att det t.ex bara är två dagar kvar tills min hjärtesak kommer hem! Iallafall, trots sådana tankar så jag är inte så superbra på att ligga och dra mig, iallafall inte själv så gick upp och drog på mig min mjukaste outfit och satte mig och åt frukost. Har gått på det här med Cornflakes, All bran Dark Chocolate. Men det är faktiskt gott, kanske inte världens nyttigaste men det är bättre än ingen frukost alls. Ska strax klä på mig ordentliga kläder, detta skulle vara skönt nu och på bussen påväg utåt men känns inte lika sexigt när jag slutar vid 16 och ska hem tillsammans med alla solbrända hotties. Ta-ta!

Inga kommentarer: