08 april 2009

Färgsprakande påskris blev det och även två filmer. Den första var The Happening med hunken Mark Wahlberg som huvudroll, den hade inte fått mer än 5,3 på imdb så mina förväntingar var inte alls för stora men den var faktiskt riktigt bra, annorlunda men bra så den fick en 9:a av mig, egentligen 8,5 men de går inte och sätta där. Den andra var Righteous kill med Robert De Niro och Al Pacino, den var en aning rörig i början men så fort man kom in i det så var den också mumsigt bra så den fick en 7:a. Efter filmerna cyklade jag och Maria till TK och körde ett pass med afrikansk dans, kände av knät lite i början men eftersom ryggmusklerna började kännas och man svettades jävligt så glömde man bort de efter ett tag (nu gör det dock rätt ont) Drog hem till Marias apartment och duschade eftersom varmtvattnet är avstängt här några timmar, vet inte varför men så är det. Har precis gjort mig en smoothie med jordgubbar i, mums! Kan behövas ett glas eller två när jag nu ska sätta mig och plugga min del i arbetet så att jag och Sanna får ihop det imorgon. Skönt och bli av med det + att vi behöver tid till och snacka skit och mysa med! Efter plugget blir det en film till, har planerat och sova länge imorgon.

Inga kommentarer: