09 april 2009

För tredje natten i rad har jag haft en av världens mumsigaste drömmar och jag vill bara få reda på slutet av den men jag hinner alltid vakna. Somnade med alla kläder på igår och med en varm katt ovanför huvudet. Vaknade mitt i natten och upptäckte att det var äckligt varmt, skulle jag inte ha gjort för så fort jag tagit av mig kläderna så blev jag väldigt pigg och kunde inte somna om. Som tur var kröp Malte upp på min mage och la sig, då somnar jag direkt. Väl uppe på morgonen igen så blev det ännu en film, en riktigt gammal en. Youngblood, den var väl sådär. Rätt rolig för och vara sport men mjae, en 5:a fick den. Framåt eftermiddagen var jag tvungen och slänga ihop tre mackor som mamma kunde ha med till jobbet eftersom att hon slarvar något förjävligt med maten (skärpning!) Låter som att jag är hennes mamma nu men det säger hon själv med så. Brummade iallafall hem till Sanna efter det och försökte plugga lite men det blev mest mys och snack i soffan framför filmen Festival, en klassiker. Påtal om festival så ska Sanna försöka spara ihop till Hultsfred i sommar så att vi kan fara dit tillsammans!! Iallafall, efter myset hämtade vi urgod thaimat som hennes lilla family bjöd på. Tillbaka hem hit där vi rökte vattenpipa på balkongen för andra gången denna veckan. Som tur är var det väääldigt liiite tobak i så.. Varit själv hemma i två timmar nu, la en ansiktsmask tidigare och nu ska jag bänka mig framför tv:n igen med en ny film fram tills mamma ringer och vill bli hämtad. Natti!

Inga kommentarer: