08 april 2009

En tröttdag utan dess like. Vaknade efter världens gosigaste drömmar och hoppades på att klockan skulle va närmre 11 men så hörde jag mamma snarka och då vet man att klockan bara är runt 9 och jag kunde inte somna om så jag gick upp i protest och gjorde mig två mackor samt läste tidningen. Har gäspat varannan minut sedan dess och det blev bara värre när jag såg att det ösregnade ute, nu är det bara duggregn och mulet.

Var ute och promenerade en timme på Galgberget med Maria igår och då började jag få skitont i knät, gjorde ingenting speciellt med det men började nästintill gråta igår så ont det gjorde. Värken har minskat lite men är ändå kvar vilket är idiotiskt eftersom jag och Maria ska på Afro ikväll, avbokat den förut och känns dumt att göra det igen även om jag har ont. Jaja, har iallafall planerat och ta det lugnt fram tills dess, ska sätta fjädrar i mitt påskris och sen lägger jag mig nog i soffan framför en film eller två. (72)

Inga kommentarer: