07 april 2009

Det blev inget läsande på balkongen igår, istället var jag tvungen och snabbstäda mitt rum eftersom att Sanna kom hit. Vi kokte oss lite pasta och gjorde en sås sedan körde vi ner till östra stranden och satte oss i en av sanddynorna tillsammans med en vattenpipa, engångsgrill och en rosa prinsess-filt. Var ett jävla meck med grillen men tillslut fick vi fart på det, det blev halloumi till förrätt och sedan lax till huvudrätt. Vi kom fram till att det inte var det godaste vi ätit men det var bättre än ingenting och vi hade supermysigt, vattenpipan var bäst! När vi var hemma här igen kom Pitt (caroline) och Alicia hit, vi körde till Hemmakväll och köpte läsk sedan tittade vi på Sunes sommar och åt popkorn. Alicia och Pitt satt under en filt i den ena soffan medan jag framåt slutet låg i Sannas knä, megamysigt! När de gått hem var man skapligt trött så jag la mig i sängen och däckade direkt...

Vid 9-tiden imorse körde jag och Maria hel till farmor och farfar. Maria tvättade och oljade grejer till sin balkong medan jag städade altanen och putsade fönster för fullt. Det var inte det minsta jobbigt och det gick väldigt fort, för bara det fick jag 300 spänn + 200kr i påskpeng. Me like! Hjälpte även Maria med hennes grejer så hon bjöd mig på glass efteråt, den nya Solero - Berry Berry, den var fruktig! Hela tjejligan for och handlade mat sen brummade jag och Sofia till eurostop och köpte ett par finfina chinos till mig. Nu har jag skrivit alldeles för mycket så istället ska jag koppla in en ny högtalare för att därefter kunna lägga mig i sängen och lyssna på U2 väldigt högt innan jag gör Sofia till en fest hon ska på ikväll. Bye!

Inga kommentarer: