06 april 2009

Usch jag är trött. Tre underbara dagar i Malmö sliter på kroppen (berättar om det sen), på detta har jag tidigt imorse promenerat från Tylösand in mot stan längs stigen vid havet med Maria, det var mysigt! Var där ute och pratade om jobbet, börjar sommarlovet med 13 dagars ledighet sen jobbar jag nästan dagligen i 6 veckor och sedan är jag ledig 11 dagar efter med. Kommer bli grymt sköna pengar, om man ändå slapp skatta.. Jaja, kom iallafall fram till att jag ska jobba i frukosten där varannan helg till hösten med vilket är supermysigt (praktiserat där förut) men nackdelen är att man börjar klockan 6 på morgonen lördag, söndag vilket inte hade varit något problem om det hade gått bussar så tidigt men icke. Cykla några mil om dagen kan iförsig vara gött men inte klockan 5 på morgonen. Hoppas jag hittar någon lägenhet som är lite närmre där, annars får jag slagga hos DC nån helg. Nu ska jag sätta mig på balkongen och läsa/halvsova. Ta-ta! (74 dagar kvar)

Inga kommentarer: