05 mars 2009

Träningen var verkligen hemsk och fruktansvärd. Ett 10-tal övningar som alla skulle göras x2. Jag och Sanna jobbade tillsammans och allt handlade om att hålla emot när den andra personen gjorde övningarna. T.ex lägga tyngd på ryggen när den andra gjorde armhävningar, ligga på rygg och få benen kastade ner mot golvet och ändå lyckas hålla emot innan fötterna slår i backen (känns förjävligt i magen), ha armarna rakt ut på mot sidorna när man ligger på rygg och sen pressa ihop de ovanför en samtidigt som den andra personen verkligen trycker emot (känns i bröstmusklerna nu). Och detta var bara några av dem! Det var iallafall jävligt skönt och allt blev så himla mycket lättare när man kunde skrika hur högt som helst bara för och orka lite mer. Jag var ballast, yeah! Fick reda på att de var enda lektionen idag eftersom Thomas ej var där så slapp gå till 16-tiden, slutade istället vid 12. Kom hem och gjorde klart och skickade iväg 2 av 3 arbeten, de sista tar jag imorgon på en av mina raster. Nu ska jag bort till bussen för att sen kunna möta hjärtat vid tåget. MYS!

Inga kommentarer: