09 mars 2009

Pappa klagar över att det har varit tjatigt att läsa om träningspasset nu i några dagar eftersom de var mitt senaste inlägg så är väl på tiden att jag skriver nu då. Har ju faktiskt varit med hjärtat i fyra mysiga nätter och dagar så då hinner man ej blogga och sådant shit. Nu har han åkt hem iallafall, tycker synd om stackarn som ska sitta på tåget/bussen till 21 ikväll. Inte för att jag har tänkt och ha så mycket roligare. Jag ska vänta på att mamma kommer hem så att jag kan boka flyget till Spanien om drygt en månad eftersom man var tvungen och ha Visa eller Mastercard vilket jag ej har ännu. Efter det ska lyckliga jag göra mig en smoothie sen ska här studeras som in i h*lvete. Har prov på torsdag, inlämning av lagom stort arbete på fredag och inläming/uppläsning av ett annat arbete på måndag. Blä! Jaja, medans jag väntar på att mamma ska komma hem så lägger jag upp lite bilder från Flamingo i fredags.

Inga kommentarer: