05 mars 2009

Gör inget annat än och gäspar känns det som, och ändå så försökte jag sova längre men det ville inte min kropp så den rusade upp vid halv 9 redan. Blä! Somnade otroligt snabbt igår, vilket inte är så konstigt efter två heldagar i köket och sen ett spinningpass med Sanna igårkväll. Första lektionen i skolan kommer vara träning det med. Hemsk, fruktansvärd styrketräning! Kommer ju dock vara otroligt skönt efteråt men innan man hunnit börja så är det jobbigt. Efter skolan ska jag hem till Maria en stund, snacka och fixa lite grejer och sen bort till OKQ8 och hämta ut förhoppningsvis två paket. Ett med min och Marias nya träningslinnen från adidas och sen ett paket med en urgod parfym som jag fyndade. Därefter kommer min underbara man hit, det bääästa på heela veckan. OCH han åker ej hem förens på måndag tidigast. MHM! Nu ska jag slappa framför tv:n en liten stund så byebye!

Inga kommentarer: