03 mars 2009

Vad härligt det skulle vara om det damp ner ett brev i postfacket där det stod att jag fått en egen lägenhet där ett fett bostadsbidrag ingår. Syster går mig på nerverna, som vanligt. Det får mig till att vilja gråta var och varannan sekund men det är jobbigt, svider så enormt i ögonen när man har linser på sig så därför sparar jag mig de och ska istället ta ut all min aggression på gymmet senare ikväll, har solosång först vilket kommer gå skit eftersom min röst inte är på sånghumör, gråten ligger och skaver i halsen. Försökte distrahera mig själv lite och skrev istället upp mig på tre olika lägenheter, hade velat någon mer men tre var maxgränsen. Är bara uppskriven inom HFAB än så länge men vet att mamma står i kö på lägenheter som är samma hyresgästförening som vi bor i nu. Vill flytta, ha nåt eget! Ska lägga mig i sängen nu, trött.

Inga kommentarer: