15 mars 2009

Pannkakor blev det, dock inga amerikanska. Vaknade vid halv 10 och då orkade jag verkligen inte gå till Maxi så det fick bli vanliga pannkakor med glass och hallon men det blev syndigt gott iallafall. Åt samma till lunch fast med kiwi istället.. Vet att pannkakor inte är det mest nyttiga som finns att äta pga allt mjöl, mjölk etc. men det är faktiskt söndag och man förtjänar något gott ibland, + att jag precis skickat iväg ytterligare en läxa. (jag är bäst) Ska faktiskt vara ordentlig och promenera till Brogård senare där Maria möter upp mig för att sedan ta oss till huset hon/vi ska passa. Vi ska bada bastu, spela singstar och rockband. Ska eventuellt in mot staden och hämta ett jättefint vitrin/barskåp jag har köpt. Kanske inte riktigt passar in här nu men älskar och förbereda inför flytt och sånt så därför köper jag detta för 200kr nu istället för och köpa ett nytt på Ikea för 500 spänn sen när man känner sig ännu fattigare. Smart va?! Nu ska jag tydligen ringa älsklingen, så byyye!

Inga kommentarer: