14 mars 2009

Jag är på gott humör, konstigt nog. Tror det är tack vare kvällens sällskap och melodifestival-yran. Trodde att denna dagen skulle bli segaste ever när jag vaknade imorse men så blev det inte. När jag väl fått i mig lite god frukost så cyklade jag till gymmet och stannade där en timme, ska tamejfan dit varje lördag nu. Var max 6 pers där, grymt skönt! Cyklade iallafall hem och gjorde grymt kryddig och god kyckling tillsammans med sallad och quinoa. Fick gjort en av mina läxor sen underhöll älskling mig i en timme, med vad säger jag inte. Fniss! Ska snart börja med maten inför ikväll. Orkar inte dra hela den menyn men gott ska det bli iallafall sen blir det bara mys i soffan några timmar.
Imorgonbitti ska jag till Maxi och handla, blev så grymt sugen på American Pancakes till frukost. Favoriter är med bananer, valnötter, sirap och glass. Kanske lyxar till det med hallon och blåbär också. Lääängtar! Måste börja med maten nu så.. Kaa-tjing!

Inga kommentarer: