18 mars 2009

Dålig på och uppdatera tydligen men jag har faktiskt haft en del och göra. Eller mjae, egentligen inte men har varit med Maria och passat huset i tre nätter nu och fått gå upp vid halv 6 varje morgon så har inte haft ork till någonting. I förrgår åkte jag iallafall och hämtade barskåpet helt i glas och det är verkligen überfint. Måste byta belysningen i den men sen ska det fyllas.. Blir inte bara massa flaskor, ännu. Ska neråt Helsingör snart. Men kan säkert ha annat där inne tillsvidare. Just nu passar den somsagt inte superbra in här men jag lär väl mig leva med det förhoppningsvis.

Jag har ont i örat påtal om ingenting, det är illrött. Kanske inte så konstigt med tanke på att jag nyss gjorde ett hål i det med endast lite is och ett öronhänge. Har haft ett där för mååånga år sedan men det var en hel del och trycka igenom. Gjorde som tur var inte ont, bara lite nu efteråt. Ska trösta mig med lite mat nu sedan ska jag plugga för jag har matematikprov imorgon - igen!


Let’s grow old together and die at the same time

Inga kommentarer: