23 mars 2009

Lovisa är glad idag, väldigt glad. Skolan har blivit ytterligare lite roligare eftersom jag har fått in Engelska B i mitt schema igen fast nu i trean och med världens bästa lärare istället för den plågan jag hade tidigare. Även valt att hoppa av Matte B tillsvidare eftersom jag hade noll koll, får läsa upp den på Komvux senare om jag behöver den, ersatte iallafall den med Drycker. Orsaken till att jag är gladast är denna underbart goda doften som har spridit sig i hela mitt rum och tränger in i mina egna kläder. Fick hem en tröja från Mattias igår dränkt i hans mumsiga parfym och det är såå härligt. Ser framemot att bo tillsammans med en kille, min kille.. Han luktar ju så gott jämt! På grund av alla denna lycka så ska jag och Pitt (caroline) göra våfflor med grädde och sylt snart, smarrigt värre! På detta läggs det en film och ännu mer luktande i mitt rum. Ska förberda smeten nu, bye!

Inga kommentarer: