24 mars 2009

Jag är trött - kan inte sova. Jag har huvudvärk - tabletter fungerar inte. Borde iförsig gå upp vid den här tiden men med tanke på att jag varit vaken i 1 ½ timme redan så känns det otroligt jobbigt. Har legat i sängen tills nu för att jag inte orkade gå upp och göra frukost och det är på topp tio av det värsta man kan göra. Ligga hungrig i sängen på morgon, obotligt trött och ensam. Att det sedan är heldag i köket nu två dagar med 50 gäster gör inte det hela så värst mycket bättre, visst det är roligt men det är ingenting som jag orkar tänka på och engagera mig i nu. MEN, jag måste försöka.. Måste orka idag, har nämligen solosång direkt efteråt sen måste den kroppen få ut frustration på gymmet och därefter ska jag till min kusin som fyller 15 (grattis lillskit) och låtsas vara gladare än vad jag är. (undrar egentligen varför jag beklagar mig så mycket, ingen aning faktiskt, finns inte så mycket annat att göra, förlåt)

Inga kommentarer: