20 mars 2009

Vaknade innan 8 idag, och jag som trodde att jag skulle få sovmorgon eftersom jag inte börjar förens 12.50 idag men nej. Jaja, det kan väl vara bra i sig. Då kommer jag sova länge hos hjärtat imorgon, slipper jag väcka honom allt för tidigt för att jag lever i tristess. Har iallafall slängt i mig frukost nu och ska strax hoppa in i duschen, måste även utforska min garderob eftersom vädret bedrar. Ser ut och vara 9-10 grader ute ungefär men är nog bara 4-5, hoppas på att det blir varmare framåt eftermiddagen iallafall. Ska vara på vårdcentralen vid halv 12 för min vanliga check sen blir det väl hemåt för att packa de sista och sedan dra sig mot skolan. Slutar 16.10 idag men ska försöka få Tomas till och sluta vid 16 åtminstone för jag ska med tåget 16.11, oooh! Får blinka lite åt honom. Ajja, Malte vill gosa nu. Ta-ta!

Inga kommentarer: