12 mars 2009

Jag försöker planera in något lite extra kul inför de kommande tre månaderna. Kul har jag rätt ofta men behöver en aning mer för att det ska bli mindre plågsamt. Vet ju lite; Spanien en vecka vilket kommer bli så otroligt skönt, påsklov - spenderas mestadels i Malmö, träffa snällaste Johan över en helg, förhoppningsvis Snow Patrol i Stockholm nårra dar.. På detta kommer ju självklart skolan, solosång, träning etc så det verkar ju vara en del ändå men jag vet att det är för lite. Behöver mer tips, det är ändå 12 veckor..

Spanien är väl det jag ser framemot mest men trots att den resan redan är bokad så kan jag inte undgå att titta på fler resor. En vecka i Bulgarien skulle locka otroligt veckan innan skolan börjar, speciellt nu när jag tittar ut på det hemska snöovädret. Alla länder som har sol och värme skulle bli godkända! Hoppas ju på en hel del jobb i sommar så att jag kan ta mig någonstans med kompisar, syster, pojkvän eller vad som. Spanien nu blir ju bara en relax-vecka med mycket sol och shopping. Mormor och Ingemar är nere i lägenheten så blir till och mysa med dem vilket är välbehövligt. Nu ska jag ge mig ut i snökaoset, ska posta ett brev samt handla frukt så jag kan prova en ny variant av smoothie.

1 kommentar:

Anonym sa...

va blev det i din nya smoothie?!