13 mars 2009

Känns som att tiden går så lååååångsamt. Vill ha någonting att göra! Har redan rensat igenom hela badrumsskåpet och min sminkväska. När jag ändå höll på tog jag hela garderoben och fick slängt fem plagg som var trasiga och allmänt sjabbiga. Fyra plagg ska jag lämna till Myrorna eller något och fem plagg ska jag försöka sälja. Tre av sakerna har jag aldrig använt och prislapparna sitter kvar så hoppas det ska gå vägen. Allt detta gick på nolltid iallafall och nu har jag lika tråkigt igen! Skulle blivit utgång ikväll egentligen men tror jag hoppar de, blir mys hemma hos DC istället. Imorgon blir det utgång! Förhoppningsvis med Sophie. Har inte träffat henne på megalänge så ska bli roligt! Annars imorgon så ska jag släpa mig till gymmet och köra ett pass däruppe samt försöka plugga liite. Nästa helg blir roligare, eller iallafall mysigare. Ska till världens underbaraste och bästaste Mattias då!

Inga kommentarer: