01 september 2008

Lovisa är trött. Vid 6-tiden gick jag upp pga grannens mobiltelefon som vibrerade genom taket, snacka om lättväckt. Drog mig ut på en timmes promenad och gäspade mig genom hela. In för att ta en välförtjänt dusch men inte den äckliga frukosten. Visst, tillslut kommer jag säkert vänja mig vid havregrynsgröt men nä.. Jag vill ha min blåbärsfil och min avokado.
Första lektionen var matte B, lagom svårighetsgrad. Det går om jag koncentrerar mig.. Hade andra halvtråkiga lektioner fram till 14.40 då jag äntligen fick cykla mig hemåt. Mamma och Sofia ska till mormor som fyller år idag men jag har min älskade kör vid 18-tiden så får stanna hemma, tar för lång tid och åka dit. Är inte hemma förens vid 20.30 och då är det sömn direkt tror jag, har praktik imorgon 06.30! Slutar där klockan 15 och får rusa mig in till staden och ha dubbellektion på körskolan. Så fort det är slut har jag solosång.. Pust! Ska iallafall göra min samhällsläxa nu sen ska jag sova en timme.. Mumma!

Inga kommentarer: