02 september 2008

De finns nog inget som är så jobbigt som när man sover sådär lite halvdjupt samtidigt som hjärnan är i full rulle. Vaknade helt vid lite innan klockan två och skrek rakt i kudden och bankande armarna i täcket för jag var så jäkla förbannad. Ville sova på riktigt men istället kom jag på mig själv med att prata i sömnen. Hade pratat i telefon två timmar tidigare och antagligen var jag kvar i det där samtalet.. Suck! Klockan 05.45 ringde iallafall klockan... *gäääsp*

Efter 15 timmar har jag äntligen fått sätta mig ner, ska lägga mig framför tv:n och titta på loveweek som tv3 har startat nu, en kärleksfilm av något slag varje kväll klockan 21. Den som visas nu har jag dock redan sett men känns uselt och lägga sig såhär tidigt. Dock upp 05.45 imorgon med så.. Jag döööör!

Inga kommentarer: