04 september 2008

I förrgår hade jag ett av de härligaste telefonsamtalen på länge. Fina Camilla ringde och frågade efter min adress eftersom hon skulle skicka ett paket till mig som kom idag. Är sjukt nyfiken och vill bara slita upp det men har lovat och vänta tills imorgon så ja, så får det bli. Men iallafall.. Vi var på flumhumör (som alltid) och i någon diskussion sa hon; "det är bara till att ge järnet" och jag började gapflabba direkt.. Var sjukt trött och kom direkt och tänka på en tjej på min APU som heter Janet och eftersom Camilla har fått den fina äran att kunna den vackra halländskan så uttalar hon järnet som jäääänet precis som Janet. Hahaha! Så jävla ball var det.. Skrattade i jag vet inte hur länge och lillasyster skrek på mig flera gånger; Tyyyyyst! Ah, saknar när vi hade tio sådana skrattanfall per dag. Om SJU veckor så <3

Den här dagen har varit lugn fram tills nu, måste in till körskolan egentligen och plugga teori, mitt sista träningstillfälle nästan samt att jag måste städa. Skulle dock kunna plugga på lördag eftermiddag någongång, då borde baksmällan ha försvunnit och jag hinner med innan kvällen drar igång med sina härligheter. Har två timmar på måndag också sen är de uppskrivning som gäller. AH! =D

Inga kommentarer: