03 september 2008

Samhällskunskapsläxa, done! Matematikläxa, done! APU-rapport, done! Dietläxa, almost done! Usch vilken lättnad. Dock finns det en nackdel men och bli färdig med sådana grejer, då kommer jag på allting annat. Städa t.ex.. Will never be done! Var på teorin iallafall, var bara grejer som jag hade hört innan men kändes ändå som en trygghet att jag kunde svara på allt de frågade utan problem. Väl hemma trodde jag det skulle bli lite lugn och ro men då kom mamma med "Har ni lämnat filmen du och Caroline hyrde"? FUCK! Två dagar försenad.. 25 kr hej då nästa gång jag hyr film. Blä! Dock fick jag rabatt, skulle kostat 40 kr tror jag, 20 kr per dag men det var den snygga killen today. De få meterna påvägen hem började de åska, blixtra och ösregna. Uh! Nu ska jag laga mig lite mat.. Imorgon har jag sovmorgon! Shiet, låter som ljuvaste musiken.. Zoooooovmorgon (:

Inga kommentarer: