05 september 2008

Trodde knappast att födelsedagen kunde börja bättre än såhär. Överrös av sms from. klockan 4 inatt, vad gör folk uppe så tidigt? Vid lite innan 8 kom lillasyster in och sjöng för mig, hon hade gjort jättegoda pannkaksplättar med sylt till oss som jag fick på sängen. Presentöppning först, fick såklart min Coldplay-biljett men sen fick jag hemresan också vilket var väldigt bra för det var något jag absolut inte skulle haft råd med. Paketet från Camilla var två fina papper med massa foton på oss och några utdrag ur låttexter som var enormt gulliga. När jag började läsa brevet så började jag gråta.. Min födelsedagspresent är en HBK-tröja, precis vad hon får av mig så det blir toppen.. Men sen började hon skriva om att jag är hennes bästa vän och att hon saknar mig så mycket, faktiskt så mycket att hon är i Halmstad NU och att jag skulle ringa henne ikväll när puben blir ett faktum. Grät och skrattade i en konstig kombination.. Vill bara ringa henne nu och säga hur mycket jag älskar henne men tror hon sover så jag får hålla mig.
Ahh, skolans lektioner är sköna och jag börjar om drygt en timme. Vid 16-tiden när skolan är slut ska jag möta pappa och Ingmarie för en fika i staden. Hem för ett snabbt ombyte för att kila ner till Maria och fira är med god mat och dryck, 18.30 tar vi bussen till Slottsmöllan, är "Sopoperan" ikväll, typsikt att de väljer de på min födelsedag menmen, gratis är gott - fått det av mammas jobb. Därefter får jag äntligen möta FINA CAMILLA! <3

(mysig frukost)

Inga kommentarer: