06 augusti 2008

Kommer på mig själv med att sitta med helt krökt rygg, hur snyggt är det? Sträcker på mig ordentligt men efter en stund får man ont av det så då faller man ner igen, ska tamejfan skaffa mig en jäkla skena av något slag :) Har precis ätit iallafall, jag var kocken såklart. Såg en maträtt på Rachael Ray imorse som jag gjorde om lite grann och det blev supergott. Nu har jag tänt mina nya 'ljuslyktor' som jag köpte apbilligt på en loppis som har öppnat här brevid mig - jättemysigt blev det! Ska beställa lite kläder över nätet nu igen, lönen kommer snart samt att när man fyller 18 så läggs underhållet på och så blir man ännu rikare :)

två timmar senare, 600 kr fattigare - kom lindrigt undan med tanke på att det först stod 2398 kr på summan.. Blev en klänning/topp åt det lila hållet som jag får se om jag behåller, passar dock perfekt till mina übersnygga gladiatorsandaler jag köpte i grekland samt med ett par mörkbruna klack-stövlar jag inhandlade nyss med. Sen blev det ett par enkla jeans, kanske inte världens toppkvalité men de är jäkligt sköna och faktiskt snygga - sådana som alltid finns kvar så går de någongång sönder behöver man inte deppa för det, bara till att inhandla ett par nya för 250 spänn :) Man måste tänka logiskt! Nu ska jag sova, körlektion om 9 timmar.

Inga kommentarer: