06 augusti 2008

Det är 15 dagar kvar tills skolan börjar och jag har redan börjat ställa om tiden, såklart inte med mening men jag har vaknat runt 8 varje dag nu - är det bara för att jag somnar innan 23 varje kväll? Minns när jag var uppe till 2-3 på natten trots att man skulle upp klockan 7 dagen där efter, varför gjorde man sånt för - jo för det var så jäkla roligt och på ett sommarlov borde man ha roligt så Nu är väl den rätta tiden till att vara uppe så sent, jag kan väl ställa om tiden två dagar innan skolan börjar istället! Har jag börjat mogna och lägger mig i tid för att inte sova bort hela dan, har jag börjat mogna för att jag Måste sova mina 8 timmar varje dygn? Jag vet inte.. Det gör inget, jag tycker om att vara den som plockar upp tidningen på morgonen och äter en ensam frukost tillsammans med min katt och få vara den som gosar med honom först. Tycker om att ha morgonrutinen att titta på Rachael Ray efter frukost.

Fråga mig fan inte varför jag klagar om jag nu säger att jag tycker om det, men det är sån jag är - klagar över sådant som faktiskt kan vara jäkligt bra och riktigt mysigt. Nu ska jag sätta mig i sängen och råplugga teori, måste få in det i den här jäkla hjärnan.

Inga kommentarer: