07 augusti 2008

Varit på körskolan sedan 08.10 imorse. Parkering stod på schemat de kommande 35min. Backa in mellan två bilar är det jag tycker är enklast, sen köra in har jag gjort massa gånger. Fickparkerade även en del och det gick sjukt bra, Jonny skakade t.o.m hand med mig så duktig som jag var =D , Han hade väl iförsig lite skuldkänslor för att han hade ställt sig på bromsen 5 min tidigare och skällt på mig ^^ , iallafall.. Vid 9-tiden satte jag mig och började göra lite test på datorn, avslutade 4 st. Vid halv 12 mötte jag syrrorna inne i staden över en glass och shopping till pappa som fyller år imorgon. Samtidigt ringde Camilla och berättade att hon hade kommit in på skolan uppe i Umeå, blev så glad! Firade det med att köpa supergoda körsbär på torget.. Påtal om körsbär så är det min andra tänka tatuering.. Var inne på själva blomman först men älskar verkligen körsbär + att det var den symbolen jag hade på mitt 'skåp' på dagis. Iallafall, efter det drog jag och Maria till körskolan igen där jag gjorde ytterligare två test så nu ska jag bara vila hela helgen för att köra igång hårt nästa vecka igen.

Ikväll spelar Winnerbäck på brottet så alla ska väl typ dit, men inte jag. Bara vissa texter som är bra, inte rösten.. Är dock en del andra artister med men de klarar jag mig utan.. Istället blir det nog matlagning ikväll igen + att sitta och vara orolig för lillasyster som ska träffa en 20-årig kille idag. Som tur är kör jag henne dit så att jag och mamma får se vad han är för en filur..

Inga kommentarer: