15 juli 2008

Jag har kommit på att ignorans är bland det värsta som finns. Man känner sig som ingenting, knappt människa. Dock borde det vara synd om personen som ignorerar också för han inser väl tillslut hur ytlig han är. Eller? Iallafall...
Tro det eller ej men jag har äntligen städat färdigt mitt rum. Förstår verkligen inte varför jag inte gjort det tidigare för det tog 10 min sen var det klart och nu ser det lovely ut. Hade körlektion i trafiken idag somsagt, blev godkänd på det direkt vilket var jätteskönt. Gjorde även test på datorn, man ska ha 63/70... Jag fick 62/70! Skulle klarat det om jag inte hade råkat missa och fylla i en fråga där svaret faktiskt var rätt. Så jäkla sur jag blev men tar det imorgon innan teorin börjar. Är bushungrig så blir någon god sallad snart med mumsigt vin till det.

Inga kommentarer: