16 juli 2008

Trots att sömn inte blev ett faktum förens klockan 3 inatt så vaknar jag klockan 10 efter endast sju timmars sömn och kunde inte somna om, OMG jag kommer dö *NOT* Just nu är jag inte speciellt trött men jag vet att jag kommer bli ikväll men det gör inget för det kommer säkert Anna också vara efter tågresa med alla de väskorna ^^ Jag har teorilektion vid 16.30 sen drar jag direkt till tågstationen och möter henne. Vi är ensamma hemma ett tag ikväll så blir väl till och laga något enkelt men gott sen slappa till skräckis på tv kanske. Imorgon är det Rix Fm vilket förhoppningsvis blir roligt (: Ska hinna med en körlektion innan dess också när det är 1000-tals turister i staden, hurra! Nä nu ska jag bädda sängen för att sedan eventuellt slänga mig i duschen. Byebye!

Inga kommentarer: