15 juli 2008

Idag känns inte riktigt som min dag tyvärr. Fick två sms vid 5-tiden, dock inte från den söta personen jag ville ha ifrån utan istället av en äcklig sak som jag inte har den blekaste aning om hur han fick mitt nummer. Vid 7-tiden smsade Maria mig och ville att jag skulle äta frukost med henne och vid halv 9 skrev pappa också. Bråkar med han just nu, pallar inte ta upp om vad men blir så jäkla sur. Drömt otroligt konstigt har jag också gjort, typ fem olika drömmar pga att jag vaknat imellan. En speciell person ingick i alla men på helt olika sätt. Nu ska jag iallafall äta någon lunch, blir typ fisk tror jag. Kanske inte det bästa till frukost egentligen men så blir det när man sover till 11. Har körlektion vid 16.40, ska ta stadstrafiken idag men det är jag van vid så är lugnt. Imorgon kommer bästaste Anna så måste plocka iordning lite, igen!

Inga kommentarer: