12 juli 2008

Då var det lördag ännu en gång, och fortfarande så är det bara bra lördagar att se framemot. Nästa lördag är det hela marinfestivalen + att Anna är här, lördagen efter det spenderas mest på en flygplats för att senare på kvällen flyga till Grekland, lördagen efter det kommer jag hem vilket alltid är skönt så att man kan glänsa lite men den fina solbrännan för mamma och Maria. Allt kommer gå så fort för när jag kommit hem är det bara en månad tills jag fyller 18, yey. Hurra för körkort (: Iallafall, ska väl koncentrera mig på denna lördagen först och främst. Det är superfint väder vilket är väldigt kul men samtidigt hade jag hoppats på lite halvtrist väder så att jag hade kunnat strunta i Laholm utan dåligt samvete och åkt till Kungsbacka tidigare istället. Nu blir det Laholm iallafall i några timmar. Jag ska våga vara fräck att beställa biljett till Varberg men 'råka' somna och hoppa av i Kungsbacka istället. Orsaken är väl att det är ca. 70 kr dyrare för och åka 20 minuter extra vilket är superdumt! Ajja, nu ska jag gå till garderoben och välja passande outfit. Klänning kanske, lite varmt med jeans. Byebye!

Inga kommentarer: