11 juli 2008

Tålamodet tryter när man spelar tennis med lillasyster och hon missar de mest självklara bollarna och när hon passar utanför planen när jag står mitt på typ 20ggr. Menmen, det tröttade ut mig att springa flera meter extra för och hämta bollen bakom staketet så jag fick sova enda tills 12 idag, skönt (: Solen gassar ute så ska väl lägga mig i solen lite senare, kanske stranden t.o.m trots att håret är nyduschat. Imorgon är det somsagt stadsfest i Laholm, har fixat så att jag kan vara där ganska länge faktiskt - tar tåget direkt från Laholm istället. Mina småkusiner kommer dock hata mig för att jag åker men får muta dem med något ^^ Nä, nu ska jag äta frukost sen fylla på min mobil med ytterligare pengar - det är dyrt och skicka gulliga sms, men mysigt till tusen.

Inga kommentarer: