13 juli 2008

13.45
Natten spenderades i Kungsbacka med världens vackraste ögon, på riktigt. Kunde verkligen inte sluta titta på dem, inte ens när de blundade. Kanske därför ca. 4 timmars sömn var de enda jag fick. Tycker om att åka tåg numera, hade tänkt och köpa biljett direkt på tåget men det var ingen som kollade biljett så jag åkte gratis hem, yey! Gick en extra promenad hem från stationen bara för att trötta ut mig lite mer så att jag kan sova nu. Ska mörklägga rummet totalt och sen vaknar jag när jag vaknar.

16.15
Mörklägga var svårt, blev ca. 20 minuters sömn för sedan kom Malte in och gnällde så då lade jag mig i soffan och tittade på sommartorpet istället, hur fantastiskt låter inte det? Men skitsamma, det är söndag och då får man t.o.m lyssna på Lugna favoriter om man vill. Väl i soffan blev jag hungrig och eftersom jag inte orkar röra mig en fena så blev det en inte så mättande lunch men en väldigt god blandning av färska hallon, jordgubbar och vindruvor. Hoppas på att mamma och Sofia ska komma hem från Laholm snart så att hon kan laga något näringsrikt så att jag orkar bläddra igenom teoriboken innan min körlektion imorgon, har dock ej den förens 16.40 så hinner väl imorgon annars.

Jag längtar tills på onsdag kväll för då kommer Anna hit efter att jag haft min teorilektion, tycker det ska bli väldans mysigt och träffa henne. Dels för att hon är världens snällaste och vi har exakt samma sjuka humor men sen för att jag tror jag kommer att komma in i en konstig svacka nu, då behöver man Anna. Blir alltid så efter en dejt som inte riktigt var en dejt för på en riktig dejt gör man inte som vi gjorde + att man sover inte över. Inte för att jag klagar, inte alls - tvärtom, jag hade otroligt mysigt men det var ingen riktig dejt. Det skulle kanske varit lättare med en vanlig enkel dejt för då hade man inte behövt ha panik över hur man ska göra nu efteråt när det är 10 mil imellan. Man gullar så otroligt mycket men så fort man sagt Hej då så vet man inte riktigt vad man ska göra och man ignorerar varandra. Inte blir det bättre av att man reser bort på dumma semestrar heller. Usch!
Ajja, ska sluta tänka nu och dra mig mot soffan igen och se någon annan underbar såpa *not* (när ska de börja visa Rederiet och Tre kronor igen?)

Inga kommentarer: