09 juli 2008

Blivit mycket körning idag. Var ute på rusta, jysk och ekohallen och på de sistnämnda hittade jag vad jag sökte! En låda hur roligt det nu låter. Tittade lite på säng också men inser att det får vänta pga min strama ekonomi de kommande två månaderna. Min nuvarande säng är jätteskön, tro inget annat men den är alldeles för stor för att ens kunna göra något med mitt rum. 160cm är den och för mig skulle det räcka med 120-140, mysigt och trängas med framtida sängdelare. Tss! + att hur ofta får jag plats med en 160cm bred säng i en studentlägenhet framåt i tiden.

Jag kom på en sak, tänk vad mycket en låda och en tavla som jag köpte för ett tag sen kan göra, det får mig till och vilja städa och göra det fint, dock så skulle jag ha lådan och tavlan mot samma vägg och då blir det att man bara gör det fint just på den sidan men mamma peppar mig så ska nog lyckas tillslut (: Snart ska rygg och mage få träna lite, böja sig ner mot golvet 1000 gånger och plocka upp allt möjligt som ligger där. Slängde nyss ca. 200st tjej-tidningar förresten som jag har sparat sedan 2005 - är mycket stolt! ^^

För tillfället sitter jag och tänker lite skidresor efter nyår nångång. Har ju en solresa nu om tre veckor men längtar som fan efter riktigt fin snö. Kanske lära sig åka skidor hela veckan istället så man kommer längre än fem meter utan och ramla, eller så håller man sig till snowboard - ballare, roligare, farligare och gör mer ont. What more could you ask for? :)

Inga kommentarer: