10 juli 2008

Godmorgon! Idag är jag på väldigt bra humör. Förkylningen sitter fortfarande i halsen men det skiter jag i. Ska bränna en riktig bra blandskiva nu som jag kan spela högt i min högtalare medans jag städar färdigt. Vädret är mycket bra så borde försöka göra detta skapligt fort så att man kan gå ut lite senare. Jag kommer säkert ha oturen med att det börjar regna så fort jag är färdig, menmen. Längtar till helgen... Fredag blir det väl bara skön hemmakväll hoppas jag och på lördag blir det Laholm på stadsfest med kusinerna. Var väl tänkt och ha lite släktträff med grill etc. i Mellbystrand på kvällen samt sova över där men nej, Lovisa ska på dejt =O , dock skulle söndagen passa mycket bättre till det men de löser sig. Problemet är väl bara att ta sig till Halmstad i tid för att sedan ta tåget till Kungsbacka. Nä nog om det, städning nu. BLÄ!

Inga kommentarer: