09 juli 2008

Den är nedrans förkylningen vägrar ju försvinna. Kan vara för att jag sover med öppet fönster och fläkt varje natt men blir ju så jäkla varmt annars. Vaknade flera gånger inatt av att det åskade och blixtrade men det var mysigt ändå, då kunde jag läsa gulliga sms som jag hade råkat somna ifrån. Ska äta lite frukost nu är det planerat sen bär det av mot körskolan, mamma är med idag bara för att hon ska kunna lära ut bättre nu när vi har bilen i sommar. Blir till och verkligen grovstäda efter det, vilket jag sagt i över två månader nu men mamma är ledig idag så hon har lovat att hjälpa mig. Teorilektion vid 16.30, ska försöka klara det sista testet på datorn idag med så att jag kan boka uppskrivning och det nu så jag får de när jag vill ha det. Dock är det testet mycket med motorn och sånt vilket jag inte alls har kommit till ännu, men chansade på testet förra gången och då hade jag 52/70, inte så bra kanske men ändå helt okej för att vara på något som man aldrig riktigt pluggat på förut. Ajja, nu ska jag dricka te och Actimel. Bye!
(btw, snart är det lördag)


Inga kommentarer: