15 juni 2008

Jag vill ha mer regn! Kom en härlig skur precis men nu har solen börjat torka upp det.. Kom hem från jobbet vid 2-tiden igår, hade fått skjuts till högskolan av Karin och Emil och så fort jag kom utanför bilen så ÖSTE regnet ner bokstavligt talat. Tog av mig min tröja och skor för att sedan gå där i linne och byxor med ansiktet uppåt, så jäkla skönt! Väl hemma så slängde jag mig på sängen och AJ så ont i fötterna jag hade. Vi serverade ändå på Sveriges största bal (bortsett från Nobel-balen) och det blev ett jäkla massa spring. De ska ha hällas upp vitt vin, ställas fram förrätt, duka av förrätt, rött vin, varmrätt, duka av, dessertvin, kaffe, dessert, whisky, konjak, baileys samt duka av allting och göra iordning för morgondagen. JA, då har man ont helt enkelt så därför ska jag bara slappa heeeeela dagen! =D

Inga kommentarer: