13 juni 2008

Jag är fan helt otrolig. Om någon har följt min blogg den senaste veckan så har ni nog läst att jag har planerat att städa typ varje dag, igår fick jag tom. fram ordet "fittstädningen" men ändå så har jag inte fått det gjort. När jag vaknade imorse så var det mulet och duggade lite, hade velat ha det så hela dagen så att jag verkligen kunde bli av med allt smul som ligger här överallt, men nixpix solen och den blå himmeln ska tvunget fram. Har iallafall redan bestämt dagens klädsel och om det sedan blir snöstorm så skiter jag i det - Lovisa ska ha klänning på dig idag! Ska in till staden med Maja idag igen och leta upp ett par nya serveringbyxor somsagt, kanske eventuellt köpa en blus/skjorta jag hittade på H&M igår - var tänkt en klänning först men jag har insett att jag redan har massor nu. Jag kom precis på en jättebra deal med mig själv, om jag städar klart innan jag går till stan så kan jag unna mig något extra. Yey! ^^

Dagens lyckorus var när Magnus ringde och väckte mig imorse. Jag har ingen riktig aning om vart han är just nu men tror han är i Australien. Han berättade att han ska till Asien nästa vecka, blev avis till tusen! Blev chockad när han ringde först, fattade nog inte riktigt vem det var men sen så sprack bubblan.. Tack för att du ringde, bästaste kompis!

Inga kommentarer: