12 juni 2008

Det är illa, riktigt illa att man inte kan shoppa nu när all underbar rea är här. Hittade en blus på h&m som jag så gärna ville ha för 98 spänn, men nej! Ett par supernajsa skor hittade jag också, dock var de ej på rea så 350 kr där men nej, struntade i det också och hittade ett par nästan likadana på nätet för 250kr - jag letade i 2 minuter så kan säkert hitta något ännu billigare och snyggare med. Får min lön imorgon så då ska jag iallafall in på Indiska och köpa minst en klänning, hittade massa vackert där idag. Ska lägga ut lite stålar på ett par nya svarta byxor med som jag måste ha nu när jag ska jobba ännu mer än väntat, men hittar nog det för 200 spänn så. Ekonomin stramade när jag trodde att jag skulle till Arvikafestivalen men fick faktiskt ledsamt säga nej till det - det hade kostat mer än vad jag har råd med nu. Okej, jag hade klarat mig precis men vill ha lite stålar till Grekland också. Arvikafestivalen har stämningen och det hade blivit 3:e gången gillt för mig men det var bara ett band som jag ville se iår. Största orsaken till att resa dit var självklart Johanna och Johan men de kan jag ju träffa iallafall, närsomhelst... Nä, nu ska jag tamejfan bli färdig med den här jävla fittstädningen och sen ska jag äta jordgubbar!

Inga kommentarer: