12 juni 2008

Blev överlycklig när jag vaknade imorse och det ösregnade utanför fönstret. Log jättestort! Hade faktiskt velat ha mulet och regnigt hela dagen hur dumt det än låter men nu när himlen är ljusblå med något ynka moln och solen skiner så hatar jag verkligen det, man vet ju varken vad eller hur mycket kläder man ska sätta på kroppen. Jag som hade hoppats på att få ha min regnjacka men de skiter väl sig då. Ska iallafall in till stan med Maja om en liten stund, vi ska köpa bussbiljett mellan gbg-hstd när vi åker tillbaka från peace&love-festivalen. Hon ville kolla rean på H&M med, inte bra för min del för jag vill verkligen hålla i pengarna nu när jag bestämt mig för att åka till Arvikafestivalen iallafall. De andra åren har jag fått pengar av pappa till det men iår kan jag faktiskt inte be om det.. Han har ändå betalt hela mitt körkort och bjuder mig till Grekland så. Jobbar ju en del men vet inte riktigt när den lönen kommer.. Pengarna från högskolans servering ska komma nu den 15:e så får se hur mycket det blir. Jag ska ju jobba nu i helgen och sen över midsommar med och då får man ganska mycket extra i timmen + att folk är härligt berusade på midsommar och då är de knappt medvetna om hur mycket dricks de faktiskt skänker bort :)

Inga kommentarer: