15 juni 2008

Roligt det är och titta ut genom fönstret och se tre småkillar åka på sina sparkcyklar genom en stor vattenpöl när den ena killen sedan säger till den andra: "Shit att du åker genom vattnet med de där skorna, sådana kostar typ 2000kr" (fast egentligen kostar de max 300kr) Den andra killen är mallig som attan och svarar: "Jag har faktiskt två par sådana här skor". Haha klockren unge, en sådan ska jag också föda ut ^^ Nu sprang han tydligen upp till sin lägenhet och bytte till ett par sandaler istället, man vill ju inte samma skor värda så mycket pengar, aight ;) Jag har legat framför tv:n hela eftermiddagen och tittat på en helt underbar film; "Love and some other disasters" - trodde det skulle vara en riktig B-film först men den var mysig. Brittany Murphy är cool! Nu kom mamma hem så ska ta och laga lite gott käk och bara gosa till det. Ska till körskolan imorgon och boka körningstider för juli månad och sen ska jag umgås med min bästaste vän Camilla som flyttar till Hudiksvall på tisdag :( , hon kommer lyckligtvis hem till min födesledag.

Inga kommentarer: