25 april 2008

Idag igen så blir jag galen på folk som inte fattar vad som är ditt och mitt. Det handlar om respekt och det ordet verkar varken mamma eller lillasyster veta om. Igår var det mina sprillans nya skor som Sofia självklart skulle använda och sedan få mig till och tro att hon inte hade dem genom att gömma sina egna vanliga skor och sedan blåneka att hon hade haft mina. Idag gäller det mamma, hon har lånat pengar av mig men det är OK för jag vet om det och har ingen användning för dem just nu. Men att hon nu berättade att hon tagit pengar ur min jävla sparbössa för och köpa sina jävla cigaretter, det var droppen kan jag tycka. Somsagt, hon får gärna låna om hon hade frågat först och ifall det hade varit till en bra sak, men att ta pengar av sina barn för att köpa cigaretter. FAAN! En sån här liten grej kan sabba hela jävla helgen. Dagen hittils hade ju varit helt perfekt, min svenskaredovising gick toppen och matteprovet gick toppen! Jag borde vara glad, men icke. Ska iallafall komma hemifrån lite, jag och Sofia ska hem till pappa och jag ska sedan sova där. Kommer nog hem imorgon igen iförsig, är ju fotboll på söndag med... fan.

Inga kommentarer: