26 april 2008

Den här helgen har visat sig vara lite av den sämre, iallafall nu när jag kom hem hit till mamma. Jag och Sofia tittade på Talang och Berg flyttar in igår hos pappa sen så sov vi över där. Kom precis hem och jag vill verkligen inte föra en diskussion med mamma just nu, vill inte ens säga hej. Ska hem till Ingmarie ikväll, hon har fest/kalas. Ska bli skönt att inte tänka på något annat än vad som händer just i nuet. Annars skulle jag nog tänka alldeles för mycket på vad som händer imorgon, om det händer något.. Iallafall, jag får chansen att använda mina nya kläder och skor ikväll, tror de blir min nya skjortklänning (en lång skjorta alltså) som är rutig i olika turkosa och bruna färger, Lovisa likes! Blir kanske klackaskorna på det om jag pallar gå. Skoskav är ju inte det roligaste man kan ha direkt.. Ajja, ska duscha nu tror jag sen göra mig iordning lite. Byebye!

Inga kommentarer: